Idéen bag Et Dagligt Opkald

Grundlægger, Ib Knudsen, fik idéen, fordi han savnede sådan et tilbud til sin farmor på over 90. 

Idéen bag Et Dagligt Opkald

Ideen til Et Dagligt Opkald, har jeg, Ib Knudsen, fået gennem min farmor, som blev 99 år. En dejlig høj alder til en frisk ældre dame. Hun var for frisk til at få et nødkaldeanlæg, men ville gerne have den tryghed, som et nødkaldeanlæg giver. Et Dagligt Opkald ville have givet denne tryghed til min farmor.

Et Dagligt opkald er tiltænkt alle, som kunne tænke sig den ekstra tryghed, dette giver. Det kan være enlige ældre, men det kan også være en patient, der lige er blevet opereret.

Historie

Min farmor var så frisk, at hun kunne det hele selv. En dag var hun ved at tage gardiner ned for at få dem vasket. Men den stol hun stod på væltede, og hun faldt ned. Hun brækkede hoften og den ene arm.

Det var en tragisk situation, men det værste var, at hun ikke kunne komme op. Hun var ikke i stand til at komme til telefonen eller åbne døren for at få fat i hjælp. Hun måtte ligge på gulvet, indtil hun blev fundet, hvilket først var den efterfølgende eftermiddag.

Jeg arbejder til dagligt med telefoni og har i denne forbindelse fundet en løsning til, hvorledes vi kan forebygge, at andre ældre havner i samme situation som min farmor.

NetTel og 3CX Inside sponsorerer Et Dagligt Opkald som en del af deres CSR strategi

Derfor er Et Dagligt Opkald et gratis tilbud for dig eller dine pårørende

Kontakt os for at høre mere!