Vilkår og betingelser

Herunder finder du vilkår og betingelser for medlemskab hos Et Dagligt Opkald

Vilkår

Tilbudet løber i den periode, du ønsker. Kan altid afmeldes eller stilles på pause.

Pris?
Tilbudet er gratis og er betalt af vores samarbejdspartnere.

Hvem kan være med?
Alle, der har behov for et tryghedsopkald, f.eks. hvis du:

– ikke har daglig kontakt til hjemmeplejen eller familie
– oplever, at dit netværk er svagt eller langt væk
– føler dig meget alene eller ensom og ønsker en form for tryghed i hverdagen

Hvad tilbyder Et Dagligt Opkald?
Et dagligt telefonopkald alle ugens 7 dage, 365 dage om året mellem kl. 8.30 og 8.45.

Hvordan fungerer Et Dagligt Opkald?
Alle bliver ringet op mellem kl. 8.30-8.45 hver morgen, og tager du ikke telefonen første gang, bliver du ringet op igen efter to minutter. Vi forsøger to gange, og bliver telefonen ikke svaret anden gang, vil vores alarmsystem behandle dette. Vi giver nu besked til den eller de pårørende, du har valgt, og vi vil kontakte dem, på den måde du har valgt.

Hvad kræver det at være med?
For at kunne bruge Et Dagligt Opkald, skal du:

1. Have en telefon
2. Oplyse, hvem du har en aftale med, hvis du ikke tager telefonen.
3. Dagligt besvare et opkald mellem kl. 8.30 og 8.45.
4. Informere Et Dagligt Opkald, hvis du i en periode ikke er til at træffe f.eks. pga. indlæggelse eller ferie.

Hvad sker der, hvis jeg ikke tager telefonen?
Hvis du ikke besvarer opkaldet, vil Et Dagligt Opkald ifølge aftalen tilkalde den pårørende eller kontaktperson, du har oplyst ved tilmeldingen.

Hvad kan Et Dagligt Opkald ikke?
Et Dagligt Opkald kan ikke tilkalde hjælp fra nogen, hvor der ikke foreligger en samtykkeerklæring.

Persondataforordningen

Personoplysninger
Der opbevares kun de oplysninger brugeres selv kan se når de logger ind på deres egen konto. Dette gælder fornavn, efternavn, telefonnummer og evt. mail adresse. Samt kontaktperson fornavn, efternavn, telefonnummer og evt. mail adresse.

CPR Nummer
Et Dagligt Opkald bruger ikke CPR nummer.

Opbevaring af data
Data opbevares på servere i Hostingcenter. Hostingcenter opfylder alle krav til sikkerhed. Det gælder både sikkerhed, adgangskontrol, brandsikkerhed og forsyningsbackup på både strøm og internet.

Ydeligere informationer

Tavshedspligt
Der gælder tavshedspligt for både deltagere og Et Dagligt Opkald.

Oppetid
Et Dagligt Opkald er garanteret en oppetid på 99,7 % fra vores leverandører. De leverer vores telefoni, internet og servere.

Interesseret?
Kontakt Et Dagligt Opkald på tlf. 98 40 21 00