Bemærk! ‘Et dagligt opkald’ er gratis.

Den grundlæggende tjeneste med at give ældre tryghed i hverdagen vil altid være en gratis tjeneste, men ekstra tjenester som modul 2, hvor den ældre har mulighed for at tale med en anden ældre, kan vi ikke blive ved med at tilbyde som en gratis tjeneste, hvis ikke andre firmaer vil støtte Et Dagligt Opkald.

2017
I 2017 er både Et Dagligt Opkald og muligheden for at tale med en anden ældre gratis.

Betalingsbetingelser

Der betales pr. påbegyndt måned, og aftalen skal tilmeldes automatisk betaling via PBS. Se mere om dette under tilmelding til PBS.

Refusion
Et Dagligt Opkald betaler ikke overskydende abonnement retur, da der betales pr. påbegyndt måned eller pr. påbegyndt år. Som kunde kan du opsige dit abonnement fra dag til dag.

Fortrydelsesret
Der er 14 dages fortrydelsesret efter tilmelding af Et Dagligt Opkald. Gældende fra den dag, du bliver ringet op første gang.

CPR-nummer og Bank-kontonummer
Vi gemmer ikke kundens CPR-nummer og bank-kontonummer. Vi bruger kun disse oplysninger til at oprette PBS-aftale med.

Accept af abonnementsbetingelserne
Betaling af regning betragtes som en aktiv accept af nuværende abonnementsbetingelser.

Opsigelse
Opsigelse af abonnement skal ske via mail eller skriftligt og inden 14 dage, før udløbet af abonnementsperioden.